Telenor (fd Bredbandsbolaget)

Vi i brf Kallkällan har ett gruppavtal med Telenor (som har gått samman med Bredbandsbolaget som vi hade tidigare). I vårt avtal ingår följande i månadsavgiften:

Vill de olika medlemmarna utvigda utbuden går detta självklart bra att göra.


Om ni får problem med någon av ovanstående tjänster, vänligen kontakta Telenors kundtjänst:

020-222 222.
Det gäller oavsett om du behöver hjälp med bredband, tv, fast- eller mobiltelefoni. Snabbaste svaren hittar du alltid på telenor.se/kundservice.

Våra öppettider i kundservice för privatkunder är: Vardagar: 08.00 – 19.00 samt helger: 09.00 – 17.00.
Vill du felanmäla något eller få svar på tekniska frågor? Då gäller dessa tider: Vardagar: 08.00 – 21.00 samt helger: 09.00 – 21.00.